sâmbătă, 19 decembrie 2009

Sweet 30


Nu credeam ca se va intampla vreodata, dar s-a intamplat... Am implinit 30 de ani. Ieri, pe 18 decembrie si pot spune ca a fost o zi perfecta!...
A nins... a nins atat de mult, de parca cerul ar fi stiut ca nimic nu ma bucura mai mult decat iarna si ninsoarea. Monica s-a intrecut din nou pe ea, gatind cea mai buna mancare si creand o minune de tort. Caldura ei, imensa bunatate si intelegerea ei netarmuita, deopotriva a lucrurilor mari si a celor marunte m-au facut sa stiu ca alaturi de ea nu voi fi niciodata singur.
Pana la urma, viata mea a fost una perfecta, iar ziua de ieri m-a facut sa am certitudinea ca asa va fi si de acum inainte. Voi continua sa refuz sa-mi pese doar de mine, voi cauta sa fiu cat mai bun, cat mai intelept si cat mai intelegator cu ceilalti. Nu voi minti si nu ma voi minti... Nu voi face nimic care sa ma rusineze. Voi fi loial mie, la fel ca si celorlalti. Voi face tot ce-mi sta in putinta ca viata sa fie un lucru bun... Nu cu incrancenare, nu ca intr-o lupta, ci cu zambetul pe buze, pentru ca nimic nu este serios cu adevarat! Nici macar temerile noastre... Totul nu este decat un vis...

... si sa nu uit... melodia zilei, pentru mine si pentru Monica Pisica, Ben - Harper „I Shall Not Walk Alone”...

Iarna...


Turturi...


Zapada...


Si iar turturi...


Nucul cu zapada...


Tortul si palaria cea noua...


Tortul... mmmm!!!




The artist and his masterpiece

Niciun comentariu: