miercuri, 13 ianuarie 2010

Pisici zgribulite


Cand am fost anul trecut la Eng'land am ramas ca la dentist,si eu si Monica-Pisica, cand am vazut cat de dezabiate se poarta pisicile de pe-acolo. Am inteles ca se doreau remarcate, nimic neobisnuit pentru o tara cu prejudecati foarte relaxate, dar era o alta mica problema. La inceputul lui aprilie, dupa orele 17:00, temperaturile nu prea mai sareau de 5-7 grade Celsius. E drept ca dupa orele 20:00 nimeni nu mai avea mintea suficient de limpede pentru o apreciere exacta a temperaturii exterioare... De fapt nimeni nu prea mai era in stare sa simta in vreun fel temperatura exterioara, dar sa mai emita si aprecieri... intr-atat se amesteca alcoolul cu mercurul din termometre! In plus, multe dintre pisici erau pufoase de la natura, astfel incat frigul chiar nu era o problema...
Saptamana trecuta, Anglia a fost lovita de un val de frig, ninsori si viscol. Da' cui i-a pasat?







Niciun comentariu: