joi, 29 aprilie 2010

Parcul Stirbey


Unul dintre cele mai dragi locuri mie este parcul Stirbey. Este aproape de casa mea… de fapt, chiar foarte aproape… numai o suta de metri, este verde, este curat, este plin de parfum de padure si plin de amintiri. Odata cu debarcarea primaverii, una dintre cele mai placute preocupari de weekend poate fi vizitarea acestui parc. Drept care, atasat la bratul Monicăi-Pisicăi, m-am hotarat sa „abordez” natura trezita la viata sub razele unui soare caldut si lenes. Nu am fost la restaurantul palatului, intrucat este prea scump pentru lipsa noastra totala de interes fata de fiţele ieftine, asa ca doar ne-am plimbat… Cum ne-am plimbat, asta se va vedea din pozele urmatoare, obtinute ilegal, apropo, pentru ca, din zece in zece metri, fiecare copac avea un afis lipit in care eram instiintati de faptul ca fotografiatul este strict interzis. De ce…? Eh… am uitat sa intreb copacii… Oricum, mi-am propus sa revin, insotit de Monica-Pisica, cat si de aparatul de fotografiat si o sticla de cocârţ, pentru ca sa ma apuce bâzdâcul daca o sa dau vreodată un milion de lei pe-o sticla de pişoarcă marca Vincon, doar pentru ca sa zic ca am baut la carciuma palatului Stirbey. Astfel ca, este posibil ca urmatorul set de poze sa iasa mai… „tremurate”… 

Blue eyes


Un iepuroi...


Doi iepuroi


Lebada neagra...


Lebada alba


Acuarela


Debarcader


Copac indragostit...


Ent


Franturi de cer


Motan


Flori si nori


Doi nasosi


Nasturei


Cupola capelei


Capela


Radacini


Flori galbene


Pastel


Turnul de apa


Gaudi's dream


Window in the sky


... iar, la sfarsit, Monica-Pisica va ureaza "La revedere!"

4 comentarii:

Ionut spunea...

Intr-adevar un loc de vis. Pacat insa ca s-au schimbat cam multe pe acolo: faza cu fotografiatul/filmatul interzis e aiurea. Macar sa puna taxa pt fotografiat la intrare ca sa stie lumea o treaba. Alta chestie superderanjanta e ca te trezesti din loc in loc, in coaste cu vreun bodyguard ce-ti spune ca nu ai voie aia sau ailalta.
Macar sa se hotarasca odata daca tin parcul deschis pentru vizitatori sau nu.
Daca esti consumator al restaurantului, am constatat ca esti altfel tratat.

Ralu spunea...

Buna ziua... am citit postul pe expresul de buftea, dupa care am intrat si aici sa privesc pozele.
Am si eu o mica nelamurire...cum de in parcul Stirbey ati avut voie mai departe de Restaurant?

In cea mai mare parte a timpului "plimbarea" nu este permira decat pana la reustaurant... mai departe deacel loc nu stiu ce se petrece, caci nu avem voie.

La inceput cand s-a deschis anul trecut parcul, ne dadeau voie pe pod si la capela...

Imi poti spune cum ai reusit sa treci de "badigarzi"?

greenfield spunea...

Din cate am vazut, se poate vizita in intregime parcul. Eu chiar imi propun sa ies sa alerg pe aleile lui si nu cred ca o sa faca cineva de la "paza si protocol" prea mare daraba de treaba asta. Cred ca restrictionarea anumitor zone era un lucru temporar, pana la amenajarea acestora. De altfel, pe aleile nordice ale parcului sunt niste mufloni... cred... niste oi blanoase cu coarne ca ale lui Scaraotchi. Nu avea nici un rost sa le puna tarcul tocmai in capatul celalalt al parcului, daca nu ca sa le vada lumea plimbareata...

Anonim spunea...

Din pacate, din pricina celor care nu inteleg sa se plimbe civilizat, arunca gunoaie, chistoace de tigari etc., probabil ca accesul in parc va fi restrictionat sau chiar interzis.Sa nu uitam ca este ,totusi o proprietate privata, iar voi in gradina de-acasa nu cred ca sunteti asa de primitori si intelegatori.Cat despre fotografiat ce spuneti voi de tot felul de reviste care vin cu recuzita si fotografiaza, ca ce, daca tot nu e interzis?NECIVILIZATII IMPUN RESTRICTIILE!!!